#22 Jag vågar gå till skolan klädd såhär

Jag minns dagen då jag bestämde mig för att Fuck It, vill jag ha de här kläderna på mig tänker jag ha det. Sen dess skojade jag aldrig när jag sa "Du borde ha det där i skolan" när vi klädde ut oss. Det var ganska länge sen nu. Det var alltså länge sedan jag tvekade inför att ha något konstigt. Men idag passerar jag ännu en gräns. Jag tänker gå till skolan i haremsbyxor och en paljettväst. Bara. Paljettvästen är inte stor. Hela min mage kommer vara ute på display, stretchmarks and all. Och jag är okej med det. Så bra självförtroende har jag fått, jag tror till stor del tack vare den här bloggen.

Att det är istid där ute är ett problem, men man får lära sig att prioritera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0