#5 Jag älskar att lära mig nya saker

En egenskap som älskas av arbetsgivare världen över. Att jag sen tröttnar när sakerna inte kan räknas som nya längre behöver man ju inte nämna i CV:t. Eller att jag lär mig väldigt långsamt och glömmer snabbt. Men jäklans vad kul det är! (Och att glömma snabbt är ju egentligen bara positivt kom jag på, då får man chansen att lära sig igen)
Google is your friend, utnyttja dina vänner. Det var så jag lärde mig att sticka (för tredje gången, den gången då jag kom ihåg) och det är jag ju nästan bra på numera.



Ps. Om någon av mina svenskalärare läser detta, förlåt för alla parenteser. But hey, I'm on the internet, here there be language monsters! Och japp, man får sär skriva på engelska. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0