#7 Jag är lättroad

Jag avskyr att ha tråkigt. Det är det allra värsta jag vet. Jag klarar inte av det. Det mest fruktansvärda ödet jag kan tänka mig är det som drabbar vampyren spelad av Brad Pitt i filmen the interview with a vampire, när han blir inlåst ensam i en kista - med evigt liv.

Jag vet inte om det är en konsekvens av eller en orsak till det, men det finns definitivt ett samband mellan detta och det faktum att jag nästan aldrig har tråkigt. Ge mig en gummisnodd och jag har underhållning för minst två timmar framåt. Jag kan sitta med en bok i handen och inte vilja läsa för jag vill hellre sitta och titta på den där intressanta saken på marken. Det är underbart. Alla borde göra ingenting ibland, för man hinner göra så mycket! Testa själv att stänga av mp3:n imorgon på bussen och tänk istället. Hitta på historier om människorna runt omkring dig. Leta efter vackra saker som ingen någonsin skulle komma på att de var vackra om inte du fanns där och uppskattade dem. Tro mig, det är bättre än farmville.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: den var till för en tävling på skolan . <3

2010-03-09 @ 18:58:27
Postat av: Anonym

sv: den var till för en tävling på skolan . <3

2010-03-09 @ 18:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0