#14 Jag är hawt

Nyligen förändrade jag mitt utseende ganska drastiskt. Så drastiskt att när jag ser mig själv i spegeln känner jag inte igen mig själv som mig. Det gör att jag kan se mig själv mer objektivt än någonsin. Och jag gillar vad jag ser. Med mitt nya utseende ser jag ut som en person jag definitivt skulle spana in om jag såg mig själv på stan. Alla gillar det inte, de flesta tycker jag ser för killig ut. Men än har jag inte hört detta från någon jag gillar på det sättet att det spelar någon roll vad hen tycker om mitt utseende, så det gör inget. Än så länge är det viktigast vad jag tycker, och jag tycker jag är skitsnygg. För första gången. Och det känns jävligt gött. Självförtroendet är kanske inte på topp alla tider på dygnet, men det är bättre än på länge (Kan inte säga än någonsin, när jag var mindre var jag världsbäst på allt). Och självförtroende är sexigt!

Cut your hair and get some glasses and you're a new person.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0