100110

Det finns bloggar som förändrar saker och ting. Bloggar som är till för att förändra människors liv. Bloggar som får läsarna att bli glada, må bättre.
Inte den här bloggen.
Den är till för att jag ska må bättre.

De allra flesta är övertygade om att ett bra självförtroende är bra att ha. Man måste älska sig själv för att kunna bli älskad, som uttrycket lyder. Nu tror inte jag riktigt på det där, jag råkar älska någon både vilt och djupt, utan att egentligen ens tycka om mig själv särskilt mycket. Det närmaste jag någonsin kommit hat har jag känt mot mig själv. Trots detta finns det människor som påstår att de älskar mig. Minst en av dessa tror jag på. Men om jag nu är älskad måste jag ju ha några positiva kvalitéer. Och detta är min utmaning. Att komma på vad dessa är. Mitt mål är 36,5 saker. Vi får se om jag klarar det. Eller kanske, när jag börjat inse hur bra jag är, att jag rusar förbi av bara farten och hamnar på 3650. Förhoppningsvis kan jag iallafall öka mitt självförtroende en aning. Och kanske inspirera fler att göra samma sak. Om jag skulle råka hjälpa någon har jag ju ännu en sak att gilla med mig själv!

Puss och snusk, over and out.


Kommentarer
Postat av: Anonym

verkar som en riktigt kul idé! ska självklart fortsätta följa..

2010-01-18 @ 00:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0