#1 Jag skäms inte


...riktigt lika mycket som jag tror att andra gör. Visst, klart jag tycker det är pinsamt när jag glömmer namnet på min kompis pojkvän. Jag skämdes när en kille i klassen råkade se en video av mig i duschen (Fråga inte varför den videon fanns). Men detta är saker som skett inför människor jag känt. Jag ser ingen som helst anledning att skämmas inför totala främlingar som jag aldrig kommer träffa igen. Därför har jag inga problem med att sjunga, högt, på stan, ha på mig konstiga, pinsamma kläder, uppföra en spontan dans för att tigga pengar till godis, eller varför inte gå hela vägen och sätta mig på gatan med en skylt med texten "Jag vill ha pengar till öl"?
Kanske inget att vara stolt över, enligt vissa. Men det har gett mig många roliga stunder, och faktiskt varit till enorm hjälp många gånger. Och det är en egenskap jag beundrar hos människor, även mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0