#11 Att jag är bisexuell

Jag är binormativ. Jag tror att alla människor är bisexuella, egentligen. Vissa vet inte om det, vissa låtsas inte om det, vissa fattar det inte. Men innerst inne har alla förmågan att bli kära i vem som helst.
Tänk logiskt: När man blir kär. Vad är det man älskar? Är det personens könsdelar?

Alla som svarade ja på den frågan bör söka terapi genast.

 


Så har jag alltid tänkt, och därför fattade jag inte att jag själv var hetero. It never made sense to me. Förra året insåg jag att det berodde på att jag inte hade träffat rätt tjej än. Jag blev väldigt glad över insikten när jag blev kär i en flicka, stolt över att jag äntligen kunde säga att jag inte led av några fåniga fysiska begränsningar vad gäller vem jag kan älska.

Why choose?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0