#10 Min humor

Okej, det har säkert gjorts förut, men jag har inte sett det och kan alltså stolt och ärligt hävda att jag kom på det själv!


För övrigt är listan på saker jag anser vara roliga kanske aningen längre än andras och antagligen aningen mer  omogen. Den involverar kroppsvätskor, ofrivilliga ljud, grimaser, everything random, folk som går roligt, att tappa saker och det mesta annat som en treåring skulle skratta åt. Självklart gillar jag högre humor också. Vilket gör att jag tycker det mesta är roligt, vilket gör att det är ett under att jag inte ser ut som Magnus Samuelsson efter all oplanerad träning jag får. Jag skrattade så jag fick ont i hela överkroppen (Ja, armarna också) åt "In finland we always rape after dinner", och fick träningsvärk. Det är jäklans underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0